• Завдання кейтерингу:
- організувати простір замовника і професійний сервіс;
- скласти меню;
- забезпечити готовими стравами;
- надати в оренду меблі, предмети сервіровки, текстиль і, під завісу,
- прибрати місце святкування.
Обсяг завдань не може вирішуватися спонтанно і частина відповідальності лежить на замовнику. Подавати заявку на разовий захід потрібно заздалегідь, адже треба буде узгодити меню, попередньо підготувати місце проведення, уточнити кількість учасників, підібрати обслуговуючий персонал перевести і розмістити кухонне обладнання.
• Цільова аудиторія кейтерингу:
Організація корпоративних урочистостей, супровід конференцій, обслуговування сімейних і міських свят, туристичних груп та маршрутів, співпраця з готельними господарствами, харчування співробітників офісів, робочих бригад і взаємодія з бюджетними організаціями, та хіба мало приводів для гарного застілля. Таким чином кожен з нас може стати замовником кейтерингу.
• Переваги кейтерингу:
Ключовими перевагами, через які цінний кейтеринг, вважаються - гнучкість і мобільність. Виїзні ресторани і кейтерингові служби не бачать перешкод, якщо потрібно провести банкет не в комфортному залі, а за містом або на даху багатоповерхівки.
Більше простору для маневрів і у виборі основних страв, закусок і напоїв. Професіонали не обмежені часовими рамками і чітким переліком обов'язкових до надання послуг. Все тому, що кейтеринг передбачає індивідуальність і креатив.
• Багатоформатні заходи:
Багатоформатними називають заходи, які передбачають кілька видів обслуговування в рамках однієї події. Зазвичай приводом для їх проведення стають ділові конференції, виставки і форуми. В цьому випадку день починають із сніданку. Після нього кілька перерв на каву, потім фуршет або ланч. Завершують свято пишним банкетом.
Через складність організації такі події варто довіряти професійному колективу кейтерингу, здатним скласти різнопланове меню, рясне частуваннями, і провести обслуговування гостей по вищому розряду.