BTL та Event заходи

BTL

На відміну від прямої реклами, btl акції (below-the-line) мають інший арсенал впливу на свідомість аудиторії. Багато btl агентств практикують певний, стандартний набір засобів btl комунікації, не виходячи за рамки перевірених роками методів. Як правило, це організація btl акцій, без додаткового підкріплення створеного ефекту. Але сучасний світ стрімко розвивається, а споживач стає все більш розпещеним рекламою, подіями, заходами. Споживача потрібно дивувати, чіпляти його увагу і давати нові враження. На відміну від вузьконаправленного btl агентства, «Каприз» забезпечує і розробляє акції з комплексним піар супроводом, освітленням даної події в ЗМІ. Такий підхід багаторазово підсилює ефект від проведеної акції та охоплює набагато більшу аудиторію Ваших потенційних клієнтів. Якщо Вам знадобилися професійні послуги БТЛ агентства - звертайтеся до нас сьогодні і завтра про Вас заговорять!

BTL: Наші послуги

Оренда звукового обладнання

Організація тімбілдінга

Прокат проектора

Прокат LED екранів (плазми)

Дівчина-хостес

ПОВІТРЯНІ КУЛІ

Хлопавки

ЗІРКИ

Пневмогірлянди

Сяючі кульки

Калькулятор святкування

 Ефективна організація заходів для просування бренду

Будь-яка компанія прагне бути кращою на ринку пропонованих послуг або товарів, постійно розширювати клієнтську базу. Все це просто неможливо без постійної реклами, в тому числі і без проведення BTL-акцій і інших івентів. Завдяки таким промоушен-компаніям, фірма набирає популярності, бренд стає впізнаваним і йому більше довіряють. Відповідно, прибуток значно зростає. Підготовкою і організацією рекламних заходів займається івент-агенція «Каприз». Команда професіоналів з великим досвідом роботи пропонує комплекс послуг для успішного приведення маркетингових подій. Ми ставимо конкретні цілі, завдання, детально плануємо сценарій і чітко його відпрацьовуємо.

Проведення btl акцій і інших промо заходів

У сфері реклами виділяють різні види рекламних івентів:

Зупинимося детально на BTL-акціях. Основною метою такого промоушена є безпосередній вплив на покупця, в процесі якого у людини виникає бажання зробити покупку товару або скористатися послугою. І тому головною перевагою BTL-маркетингу є те, що він спрямований на конкретну аудиторію. Це і відрізняє BTL від реклами в ЗМІ, оскільки остання спрямована на широкий загал потенційних клієнтів.

BTL-акції можуть застосовуватися як самостійно, так і в комплексі з іншими промо заходами (PR, ATL і ін.). Промо заходи можуть проводитися в місцях продажу товарів або в інших локаціях, де є можливість донести інформацію до широкого кола потенційних споживачів. Успішним результатом є покупка товару або отримання послуги в даний час і в даному місці.

Переваги промо-акції

BTL-акції дозволяють зробити більше, ніж звичайні засоби реклами, адже продукт дають безпосередньо в руки споживача. Людина може помацати, понюхати, приміряти, спробувати і, врешті-решт, придбати товар. Промо-акції особливо ефективні для просування алкогольних і безалкогольних напоїв, продуктів харчування, косметичних засобів і тютюнових виробів. Важливо відзначити, що BTL-реклама також значно покращує думку клієнтів про послугу, продукт або підприємство в цілому. Вони дають дуже швидкий ефект, який діє і під час і після проведення заходу.

Проведення промо-акцій вирішує наступні завдання:

  1. Підвищує попит на продукцію / послугу;
  2. Збільшує обсяг продажів або споживання послуги;
  3. Підвищує впізнаваність логотипу, марки, бренду;
  4. Успішно виводить новий продукт на ринок, інформує про новинку;
  5. Створює позитивне ставлення споживачів до фірми і випускаються товари;
  6. Підвищує лояльність покупців і партнерів до товару і / або компанії;
  7. Інформує про що проходить акція.

Замовити проведення btl акції

Ви можете скористатися послугами event-агентства «Каприз» з проведення промо заходів. Залежно від поставлених завдань і цілей, ми проводимо і розробляємо промоакції за допомогою:

Також компанія «Каприз» займається розробкою і проведенням трейд-маркетингових заходів різної складності, мерчендайзингом, контролює проведення промоакцій та оцінює ефективність проведених рекламних заходів.