Головні особливості проведення PR-кампанії

 Головні особливості проведення PR-кампанії

Методи ефективного просування бренду

На сьогодні, складно уявити просування бренду без спланованої і чіткої стратегії. Від цього безпосередньо залежить прогрес будь-якої компанії, адже кожна фірма має потребу в довірі споживачів. А щоб її досягти треба дуже постаратися. У цій статті ми розкриємо головні секрети проведення ефективних рекламних акцій, розглянемо яка їхня мета і користь.

Що являє собою PR-акція?

PR-компанія - це комплекс заходів, спрямованих на створення бездоганного бізнес іміджу. Головні цілі:

  • Якісне уявлення рекламованих послуг / товарів для цільової аудиторії;
  • Направлене спілкування з постійними клієнтами;
  • Залучення потенційних покупців.

Не має значення, що є об'єктом просування - підприємство, товар, бренд або послуга. Розгорнута якісна PR-акція в кілька разів збільшує рівень продажів. При цьому, на реалізацію потрібно набагато менше витрат, ніж при звичайних "комерційних" пропозиціях. PR-компанія є одним з найвірніших і дієвих методів пропозиції послуг великому колу людей.

Три основні завдання промоушена:

  1. Інформування публіки про заплановану компанію і вигоді від відвідування.
  2. Акцентування уваги публіки на перевагах конкретного товару / послуги, чому потрібно скористатися саме цією пропозицією.
  3. Нагадування про себе. Потрібно постійно підтримувати інтерес аудиторії, привертати увагу.

Для залучення потенційних клієнтів, часто вигадується інформаційний привід. Це викликає безмежну цікавість у ЗМІ. Рекламні акції, пов'язані з культурними подіями або проведенням свят, безкоштовно і активно викликають інтерес у преси, і відповідно, у людей.

План організації ефективної рекламної кампанії

  1. В першу чергу, слід визначитися з цілями, які ви плануєте досягти за допомогою ПР-акцій.
  2. Друге, що потрібно зробити, це придумати оригінальну концепцію і ідею.
  3. Пропишіть детальний сценарій, а також зробіть приблизний тимчасовий розрахунок.
  4. Наперед продумайте доречні плавні переходи в проміжках між складовими частинами заходи, а також розважальні паузи.
  5. Композиція та оформлення акції повинні бути дотримані в одному стилі, тому працюйте над однаковою структурою.

Якщо ви вже розробили план, то наступним етапом є, безпосередньо, організація і проведення акції.

  • Подбайте про красиві запрошення. Сформуйте кількість учасників і розішліть їм запрошення. Не забудьте вислати прес-релізи журналістам.
  • Виберіть і орендуйте місце для успішного проведення події. Це може бути бізнес-центр, виставковий хол, ресторан або торговий комплекс, де проходить великий потік людей.
  • Подбайте, щоб декорації в приміщенні були барвистим і привертали увагу. Краще звернутися до професійних дизайнерів і флористів, які зроблять стильне, неповторне і унікальне оформлення.
  • Продумайте формат банкету: шведський стіл, фуршет і т.д. Складіть меню з переліком напоїв і страв.
  • Прослідкуйте, щоб всі технічне забезпечення було на місці, а також необхідний сервіс і обладнання для презентації.
  • Запросіть відео- та фотооператора.
  • Без розважальної програми на промоції не обійтися. Виберете яскравих артистів, ведучого та інших виконавців. І не забувайте про музичний фоновий супроводі.
  • Проведіть попередню репетицію. Це необхідно зробити, щоб усунути недоліки і можливі помилки.
  • У день події, ви повинні координувати роботу всіх підрядників.
  • Після закінчення івенту, сформуйте для ЗМІ пост-матеріали. Публікації додатково привернуть увагу публіки.

Ми бажаємо, натхнення вам і мотивації. Щоб ваша організація презентацій була захоплюючою і неперевершеною, навіть кращою, ніж у Стіва Джобса.

Наступний
Поділитись в соцмережі:
Попередній