Ведучі

Ведучий на весілля

Ведучий на виїзну церемонію

Ведучий на ювілей

Дитячий аніматор

ВЕДУЧИЙ НА КОРПОРАТИВ

Ведучий або тамада - творець атмосфери на будь-якому святі. Тамада незамінний учасник на весіллі, ювілеї, дні народження або корпоративі. Ведучий ненав'язливо стежить за всіма гостями, не дає їм нудьгувати, згладжує критичні моменти. Уміння змінювати свій образ і риторику дозволяє йому управляти настроєм публіки. Головна зброя ведучого на святі це: дотепні жарти, тости, веселі Stand Up шоу і, безсумнівно, неповторна харизма. З їх допомогою він залучає всіх гостей в веселощі.

Вдалого вибору ведучого (тамади) на Ваше свято на нашому сайті!

 

Шоу-програми

ШАРЖИСТ

Фаєр-шоу

Спецефекти на перший танець

Аніматори на весілля

Світлове шоу (LEDSHOW)

Фокусники

Шоу ростових ляльок

Пародії

АРТ-ШОУ ”КАПРИЗ”

Паперове шоу

Бармен - шоу

Портрет ”Золотим пилом”

Шоу-програма - весела родзинка вашого свята, яка надовго запам'ятається вашим гостям. Найоптимальніший час для проведення шоу-програм - перший і другий заходи. Шоумени і артисти розважать ваших гостей між тостами. При виборі шоу-програми потрібно враховувати особливості аудиторії. Якщо у вас молода і весела компанія, то краще вибрати таку ж драйвову програму. Для солідної публіки можна вибрати різні виступи, в яких не потрібно брати участь і виходити з-за столу.

Організація подій (свят)

Організація Романтичного побачення

Зустріч з пологового будинку

Весільний координатор

Організація парубочого та дівич вечора

Організація дитячих свят

Організація тімбілдінга

Дівчина-хостес

Леді - фуршет (живий стіл)

Ми візьмемо на себе всі турботи по приготуванню вашого свята. З нашою допомогою дитячий день народження, зустріч з пологового будинку, весілля, парубо / дівич-вечір, романтичний вечір пройдуть на вищому рівні. Також ми організовуємо і громадські заходи: відкриття магазинів / салонів, концерти та фестивалі, тімбілдінг. Ми подбаємо про вибір розваг, оформлення місця проведення, фото і відеозйомку, святкове меню і запрошення гостей. Вам потрібно лише сказати що, де і коли має відбутися.

СВІТЛО, МУЗИКА, ОБЛАДНАННЯ

Оренда звукового обладнання

Прокат проектора

Прокат LED екранів (плазми)

Світлове оформлення інтер’єру

Світломузика

Оренда генератора важкого диму

Оренда освітлювального обладнання

Світлове і музичне оформлення додадуть яскраві, веселі і гучні барви в ваше свято. Правильне точкове колірне підсвічування допоможе виділити головні елементи свята, наприклад, стіл молодят або сцену. М'яке розсіяння світло створить романтичну або урочисту атмосферу. Музичне обладнання стане гарною підмогою для музикантів або ведучих. Оренда проектора або LED екрану дасть можливість продемонструвати гостям весільний ролик, ділову презентацію або вітальне відео.

Ми працюємо по всім регіонам України!

СПЕЦЕФЕКТИ

Конфетті на свято

ПОВІТРЯНІ КУЛІ

СВІЧКИ

Хлопавки

Важкий дим

ПІДЛОГОВИЙ ФЕЙЄРВЕРК

Пневмогірлянди

Сяючі кульки

Спецефекти, напевно, найочікуваніша частина кожного свята серед дорослих і дітей. Сценічні ефекти можна застосовувати як окремі самостійні номери (підлоговий феєрверк, кульки що світяться), так і як складову номера, танцю або привітання. Спецефекти можна застосовувати для оформлення першого танцю молодят (важкий дим, стробоскопи, пелюстки троянд), дитячого дня народження (мильні кульки, хлопавки), відкриття магазину (повітряні кулі, конфетті).

МУЗИЧНИЙ СУПРОВІД ЗАХОДІВ

Діджей

КАВЕР - ГРУПИ

ВОКАЛІСТИ

ЗІРКИ

Караоке на свято

Музичний супровід - голос вашого свята. Гучність, стиль і аранжування музичної композиції здатні кардинально змінити настрій і атмосферу заходу. Знизити вартість музики на свято, можна запросивши кавер-групу замість зірок або знаменитих вокалістів. Для молодіжного колективу можна запросити Dj. При виборі музики потрібно враховувати програму ведучого, щоб протягом вечора вистачило часу всім представити програму повністю.

ДЕКОР ЗАЛУ

ОФОРМЛЕННЯ ТЕКТИЛЕМ (тканинами)

Оформлення квітами

ОФОРМЛЕННЯ повітряними кулями

Декор банкетної зали - модний тренд останнього десятиліття. Навіщо дивитися на звичайні столи, якщо на честь свята можна влаштувати справжню красу, немов з обкладинки модного журналу? Декор залу відбувається відповідно до вподобань клієнта і є відображенням його індивідуальності. Але, при цьому все-таки слід враховувати інтер'єр і стиль обраного закладу. Поєднавши ваші ідеї і стиль ресторану, ви отримаєте єдину інтер'єрну композицію. Прикраса залу повинна відповідати напрямку свята: весілля, корпоратив, ювілей.

Зробимо все і трошки більше.

СЦЕНИ, ТЕНТИ, ПОДІУМИ

ОРЕНДА банерної конструкції

Оренда тента

ПОДІУМ НА ВЕСІЛЛЯ, КОРПОРАТИВ, ЮВІЛЕЙ

Сцени, подіуми та тенти - частина підготовки урочистих заходів, участь в яких буде приймати велика кількість людей. Сцени та подіуми застосовують для оформлення весільного шатра, показу мод або вечора нагороджень. Сцена підніме на кілька сантиметрів тих, хто там знаходиться, і збільшить їх видимість для інших гостей. Оренду тенту потрібно запланувати тим, хто проводить захід на відкритому повітрі. Він захистить не тільки від дощу, але і від палючого сонця.