На відміну від прямої реклами, btl акції (below-the-line) мають інший арсенал впливу на свідомість аудиторії. Багато btl агентств практикують певний, стандартний набір засобів btl комунікації, не виходячи за рамки перевірених роками методів. Як правило, це організація btl акцій, без додаткового підкріплення створеного ефекту. Але сучасний світ стрімко розвивається, а споживач стає все більш розпещеним рекламою, подіями, заходами. Споживача потрібно дивувати, чіпляти його увагу і давати нові враження. На відміну від вузьконаправленного btl агентства, «Каприз» забезпечує і розробляє акції з комплексним піар супроводом, освітленням даної події в ЗМІ. Такий підхід багаторазово підсилює ефект від проведеної акції та охоплює набагато більшу аудиторію Ваших потенційних клієнтів. Якщо Вам знадобилися професійні послуги БТЛ агентства - звертайтеся до нас сьогодні і завтра про Вас заговорять!